09 detsember 2006

Lõikan-maalin-kleebin

Käisin shoppamas - ostsin 30 liitrit bensiini 95E ja paki DVD-toorikuid. Tänan Üllarit inspiratsiooni eest. Ja ma ei kavatse ennast veel põlema panna.

* * *

Viimased kolm ja pool kuud olen olnud karbitoidurestorani püsiklient. Sest kuidagi nadi on õhtul koju saabudes hakata ühele inimesele toitu valmistama (et mitte kohe tunnistada, et olen lihtsalt laisk). Paraku on selle söögitegemisega ju nii, et pole vahet, mitmele teed - aega ja energiat kulub ikka samavõrra. Igatahes olen saanud päris hea ülevaate Rimi ja Selveri köögist. Mu vaieldamatu lemmik on üks Selveri magustoit, mis kannab pealkirja "Virmaline".
Ainus asi, mis mind selle karbimajanduse juures häirib, on nende totsikute hulk, mis nädalalõpuks kraanikausi kõrvale kuhjub. Kogun nad kenasti hunnikusse, ikka pisem karp suurema sisse, et nad prügikastis vähem ruumi võtaksid. Kaua see kraam looduses kõduneb, pole mul halli aimugi. Niipalju siis keskkonnateadlikkusest.

* * *

Läinud nädala vein oli LAN Rioja Gran Reserva aastast 1996. Tarbida aeglaselt ja parimas seltskonnas. Vahetevahel tundub, et elu on täiuslik (või vähemalt mõned hetked sellest). Ja kui oled lakanud seda uskumast, leidub alati keegi, kes vastupidist tõestab. See ongi imeline.

* * *



Kommentaare ei ole:

Jumalat ei olnud täna kodus

Kuidas see nüüd oligi - kui inimene peab plaane, siis jumal naerab. Mina joonistasin endale selle nädalavahetuse MTB-matkaks enda arust täit...