23 mai 2008

Istume enne teeleminekut

... kuigi hingetõmbamiseks saabub parim hetk ilmselt alles lennukis. Eilse ööga sai Hiina reisi ettevalmistustele enam-vähem joon alla tõmmatud. Põhiliselt puudutas see saba Xi’an-Shenzhen lennukipiletite broneerimist, sest rongisõit oleks olnud liiga pikk ja piinarikas - erinevatel andmetel 22-30 tundi (see kiireim oli küll ainult Guangzhouni, Lhasa rongiga. Guangzhoust Hong Kongi on teatavasti veel poolteist-kaks tundi rongisõitu.) Homme on siis plaanis väike osturetk. Minu käest on tellitud musta leiba, juustu, suitsuvorsti, šokolaadi ja kohupiimapastat. Viimane tellimus annab turvalise pakkimise aspektist päris kõvasti mõtteainet. Sest ma ei reisi mingi kõvakaanelise kohvri, vaid kõigest seljakotiga. Igatahes, esimesed asjad – kolm vihmakeepi, Leedu päritolu – olen jõudnud juba koridorilauale tõsta. Arvestades minu isiku omapära („you pack like a man“, ütles Sandy eelmisel kevadel Mehhikos) on kolm asja päev enne reisi tubli tulemus. Tunnen, et arenen.

Ja nagu lubatud, panen siia väikese info meie plaanide kohta. See kõik on muidugi kõige otsesemas mõttes sirgjooneline ja kõrvalekalded programmist on täiesti lubatud. Kindel on see, et oleme kolm järgmist nädalat kusagil Hiinas rändamas.




View Larger Map

Update 25.05.08 kell 10:19

Tehtud, pakitud. Täna hommikul ja umbes tund aega. Nüüd siis teele Tallinna poole.

Kommentaare ei ole:

Jumalat ei olnud täna kodus

Kuidas see nüüd oligi - kui inimene peab plaane, siis jumal naerab. Mina joonistasin endale selle nädalavahetuse MTB-matkaks enda arust täit...