30 november 2009

88 pikka päeva

On möödunud mu viimasest postitusest
Mitte et mul midagi öelda poleks
On, ja vististi liigagi palju
Täpselt 8 poolikut postitust
Ja muid mõtteid
Nõnda palju, et korraga nagunii ei jaksa kirja panna
Aga võiks ju
Näituseks sellesuvine maailmalõpureis
Route 888
Või augustibluus Haapsalus
Head veinid
Spordivigastused
Vihkamise paraad Tartu Raekoja platsis neljapäeva õhtul
Võistlusjärgsed pikad rajad läinud pühapäeval Auras
Ja veel
Uue veiniaasta algus ööl vastu 20.novembrit


Head uut aastat kõigile siis
Põhjus alustada puhtalt lehelt
Lubadusi ei anna
Laisk olen
Mõned asjad ei muutu kunagi :)

3 kommentaari:

Madli ütles ...

Kaheksa poolikut postitust peaks olema su j2rgmise t2ieliku postituse pealkiri. :)

Kuigi ma ise olen ka neil p2evil suht kohutav blogija... Kuidagi ei tule see inspiratsioon. Ei tea, kus ta kadunud on. Kuigi t2nupyhadest annaks p2ris korralikult kirjutada. V2ga l6bus oli, viimasel telkimise xxl sadas lund! :)

Madli ütles ...

Hm. Enda arust just kommenteerisin su postitust, aga midagi pole n2ha. Tahtsin igal juhul xelda, et sinu j2rgmise postituse pealkiri peaks olema "Kaheksa poolikut postitust" ja see peaks h6lmama k6ike seda l6petamatust, mis sul kuskil mustandites valitseb. :)

P.S. Panin uue laulu Reverbnationisse. Jaagule pyhendet.

Marika ütles ...

Kaheksa korraga on palju. Tead sa ka, mis ajast esimene draft on? 15.maist, täpselt sellest ajast kui sa poole pagasiga koju jõudsid. Sest iga viimane kui rootslane mängis sel ajal parasjagu jäähokit ja nii nad ei suutnud su kohvrit Stockholmis lennukile panna. Ma ei usu, et see enam eriti aktuaalne on :)

Sa lihtsalt PEAD oma matkast kirjutama. Pärast tänaõhtust kontserti näiteks.

Aga uus laul on lihtsalt LIIGA kurb:(

Jumalat ei olnud täna kodus

Kuidas see nüüd oligi - kui inimene peab plaane, siis jumal naerab. Mina joonistasin endale selle nädalavahetuse MTB-matkaks enda arust täit...