18 september 2018

Juhe seinast välja. Päriselt ka.

Vajan kaitset virtuaalse rämpsu eest
Sest see lämmatab mind
Reklaamide vahelt on raske enam mingit sisu leida
Teate, ma ei taha, et te mulle rinnahoidjaid ja muid taolisi hilpe pähe määrite
Tõsiselt. niikaua kuni neid tehakse ainult hiidnaistele, ei ole mulle neid vaja
Palun ärge pakkuge
Ja koristage need kaalulangetusprogrammide promod mu arvutiekraanilt
Mul ei ole vaja kaalu langetada
Ma saan aru, et keegi kusagil on mingite andmete põhjal koostanud mingi keskmise profiili
Aga ma ei ole keskmine
Ma olen XXS
Ma ei mahu teie maailmapilti
Võimalus olla erinev on luksus
Ja selle eest tuleb palju raha küsida
Miks ei võiks olla nii, et ma ise otsustan, mis mind huvitab
Mitte ei pea igat viimast kui tobedat pakkumist ükshaaval ja käsitsi oma virtuaalmaailmast välja noppima. nagu takjaid püksisäärelt
Laptopi ekraani alt paremast nurgast hüppab nüüd ka mingi jama välja. aeg-ajalt ainult õnneks
Mina ei ole seda tellinud. ma ei taha seda
Kes väljastaks mulle virtuaalse kleepsu "ainult tellitud post, PALUN"

Ja siis arvab pank, et neil on vabadus väänata oma lepingutingimusi nagu nad soovivad
Pakkudes illusoorset vaba tagasimaksega krediitkaarti
Mis ei ole kaugeltki see, milles me kõigepealt kokku leppisime
Halloo, kas te minu käest ka küsisite, kas ma seda jama uutel tingimustel enam tahangi

Ja siis ma tegin endale lõpuks mobiilID
Nüüd on mul komplekt järjekordseid pinnkoode, mis võivad meelest ära või segamini minna
Kirjutet väikese plastikutüki peale. näevad välja nagu kuivanud kirbus**t
Kahekümne aasta pärast kui mind vältimatult skleroos on tabanud
Ei näe ma neid luubiga ka enam lugeda

Järjekordne juristide armee mõtleb välja uusi reegleid
Mille mitteteadmine ei vabasta vastutusest

Mul on kõrini
Kus on terve mõistus ja empaatiavõime

auuuuuuuu



Kommentaare ei ole:

Jumalat ei olnud täna kodus

Kuidas see nüüd oligi - kui inimene peab plaane, siis jumal naerab. Mina joonistasin endale selle nädalavahetuse MTB-matkaks enda arust täit...